Daj pare, al nemoj ništa šporkat!

image

Side njih dvoje na rivi, zbroj godina priko stopedeset i raspravljaju.
On: Ma triba u proizvodnju, kako ne razumiš!
Drugi On: Tukac jedan! Al proizvodnja će nam sve šporkat, nećeš moć udahnit kako Bog zapovida. Triba u poljoprivredu, u naše domaće proizvode!
On: Ajme, kako si naivan, zar si popušia tu priču o šporkavanju zraka? Ma sad ti imaju filtere i ništa se ne dimi puno.
Drugi On: A one, kako ih zovu, otpad-vode?
On: A one će u more, al morske struje će to odvuć do Talijana, a onda nek se oni staraju.

Drugi On: Ma ne virujen ja u to! Sve će nam zagadit! Ej, evo stiže Treći, aj sad ćemo njega pitat! Treći, jel ti pratiš ovo kako nam gospodarstvo propada i kako triba investirat?
Treći: A jesan, fala Bogu, sad svaki debil o tome priča!
On: E, kad pratiš reci mu da je bolje ulagat u proizvodnju vengo u poljoprivredu. Otamo se lova sporo vrati nazad.
Treći: Koja ste vas dva tuduma? Da poljoprivreda, da proizvodnja. Pa turizam je naš forte. Sve triba u to stavit!

On: Jebate, nemoš popit ni kavu na miru od gužve, a onda kad kreneš priko rive Kinez te zakači laktom po kolinu.
Treći: Ma ne budite kruti tako. A vidi, sve novine govore kako je Hrvatska top destinacija.
Drugi: Ma neću, neću da mi grade hotele di im prdne. Pa će onda neke toplice, saune, one golf-terene. A tamo se može lipo voće i povrće sadit.
On: Evo njega opet s poljoprivredom. Ma jebite se iden ća doma ručat, uzela mi žena u supermarketu domaću kokoš, a jutros je i domaće mliko bilo na akciji. Kupujmo Hrvatsko!!!
Drugi On: Ma čeka san da ode, ne možeš mu ništa dokazat. On bi nam šporkava sve s proizvodnjom.

Treći: Ne razumi ništa, a i ostarija je bidan! Ha, evo ti žena,sad si najeba.
Gđa Druga: Di si kretenčino? Čekan te po ure kraj peškarije, ma kontan, sad će on, di će me pustit da čekan. Kad nema te i nema.
Drugi On:Ma upa san u raspravu u šta triba ulagat. Ja bi u poljoprivredu,On u proizvodnju, a Treći u turizam. Samo ja ne bi tija da mi šporkaju naša mista.
Gđa Druga: Ma tribala bi se vas trojica aktivirat u Ministarstva. Za turizam, poljoprivredu, financije i tako. I onda vako kazat ovima vanka:Dajte nam pare, investirajte,al nemojte ništa šporkavat. Ostavite eure, dolare, zaposlite ljude, al nek sve bude kako je bilo.
Treći: A moj Drugi, smišna ti je žena.
Gđa Druga: Pizda materina ti je smišna! A di san falila?“

Primijetili ste svakog dana iste priče, bilo da se radi o politici, sportu, kulturi, turizmu, gospodarstvu i tako dalje. Nije važno jesi li umirovljenik ili ministar, jesi li Amerikanac, Slovenac ili Hrvat, pa ni koje si struke, spola i dobi. U svojim pričama svi znaju kako bi pokrenuli društvo, ali… Ma nije jedno „ali“. Drugo, mi bi kapitalizam uz socijalistička prava radnika. Treće, mi bi proizvodnju, uz iznimno čisti okoliš i netaknutu prirodu.

U tom smislu bi i turizam, uz kvalitetnije privlačenje gostiju, ali bez gradnje hotela, bez širenja kapaciteta, bez korištenja neiskorištenih površina. Ukratko, bilo bi fantastično da tvornice rade na zrak, da turisti ne mokre u more i da ne ostavljaju škovace, ali da svi dođu i ostave nam koji euro. No kad bi i zadovoljili svačiju pamet, o čemu bi onda pričali?

Oglasi